KLANTTEVREDENHEID - BEHANDELING VAN EEN KLACHT

Klanttevredenheid

Staat centraal in onze klant-focus en we doen er alles aan om onze klanten op de meest professionele wijze te bedienen.

In dit verband bieden wij onze klanten, prospecten en overige relaties de mogelijkheid om op elk moment hun onvrede te uiten over de producten, processen en andere services via het volgende mailadres: complaint.factor.nl@bnpparibas.com

We committeren ons eraan om binnen 10 werkdagen de ontvangst te bevestigen en u binnen een maand na ontvangst een antwoord toe te zenden, behoudens in het geval van overmacht.

Graag vernemen we met wie we te maken hebben…

Vertel ons meer over uw ervaring met BNP Paribas Factor...

This is optional textLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Waarom Factoring?